Tonik Hati (Liver Tonic) Al-Jabbar

Thursday, July 23, 2009

SUTRA TROPICAL SCENT

SUTRA TROPICAL SCENT SET



Set ini memberi anda wangian yang menyenangkan untuk tubuh anda, jiwa dan fikiran anda dan dapat meransangkan dan menyegarkan semula fikiran.Baik untuk orang yang selsema. Set ini juga dapat mengurangkan bengkak di tubuh badan.

Cinnamon Pure Essential Oil:10ml
Citronella Pure Essential Oil:10ml
Cajeputi Pure Essential Oil :10ml
Pathchouli Pure Essential Oil :10ml
Citrus Lime Pure Essential Oil : 10ml

Cinnamon:Menghilangkan rasa penat, tekanan, dan stress yg dihadapi. Amat berguna utk yg mengalami sakit otot & sendi serta memperbaiki perjalanan darah.

Citronella: Memberi kesegaran, merangsang & menjana mina yg lemah. Membantu menghapus bau hapak di dalam rumah atau persekitaran bilik. Amat baik untuk mereka yg mempunyai Kulit Berminyak dan Kaki Merekah.

Cajeputi: Baunya seakan2 Tea Tree. Amat baik untuk sesiapa yg mengalami masalah kulit seperti Kudis, Kekeringan, dll. Membantu mengimbangi dan menjana minda.Ia juga sebagai antiseptik atau astrigen iaitu membantu merapatkan semula kawasan luka dan parut..Turut berfungsi sama seperti DETTOL.

Patchouli: Membantu pertumbuhan semula sel kulit yang baik, untuk selulit dan masalah yang berkaitan dengan kulit. Membantu menyembuhkan gigitan serangga. Amat baik untuk meningkatkan rasa sexual di kalangan pasangan yg berumah tangga.

Citrus Lime: Membantu menaikkan semula selera makan yang terbantut terutama pada kanak-kanak. Membantu melembutkan semula kulit yang kering dan keras. Turut membantu dalam sistem perkumuhan iaitu perpeluhan.

Cara Pengunaan Pure Essential Oil: Masukkan 5 titik Pure Essential Oil ke bekas mandian (Bath Tap). Kemudian manjakan tubuh anda selama 10 minit.

Peringatan : Pure Essential Oil & Blended Essential Oil tidak sesuai pada
wanita hamil 4 bulan ke bawah dan tidak boleh menggunakan terus kepada kulit. Untuk kulit ia harus dicampur dengan carier oil seperti sunflower oil atau grapeseed oil dll.

Harga Normal: RM130.00
Harga Promosi: RM110.00

Sekiranya anda berminat untuk memiliki set diatas boleh hubungi saya di:
aromasutra@yahoo.com
Miss Ann 017-3058353
http://www.sutraessential.com/
http://www.sutraaromatherapy.blogspot.com

No comments:

Post a Comment