Tonik Hati (Liver Tonic) Al-Jabbar

Thursday, August 6, 2009

Minyak Urutan Aromaterapi (Massage Oil)

Minyak Urutan Aromaterapi
Captivating
Direka khusus untuk mencapai kesihatan yang optimum dengan meningkatkan peredaran darah yang lemah, membantu melegakan otot-otot yang tegang, merangsang badan, meningkatkan semangat mental dan melegakan keletihan.

Rejuvenating
Direka khusus untuk meremajakan diri, mengimbangi sistem saraf, mengurangkan masalah kerisauan dan tekanan perasaan. Gunakan minyak ini untuk mendapatkan ketenangan yang mendalam dan ketika meditasi

Stress Relief
Direka khusus untuk melegakan dan mengurangkan ketegangan dan kerisauan. Ia adalah juga satu campuran hebat untuk meditasi. Baunya yang melegakan amat sesuai untuk mengatasi tekanan dalam kehidupan seharian.

Refreshing
Direka khusus untuk menyegarkan minda dan badan disamping menenangkan jiwa. Baunya amat hebat untuk meningkatkan tenaga fizikal dan emosi dan berguna sebagai penyahtoksin.

Soothing
Direka khusus bagi membantu menyembuhkan dan memberi tenaga kepada otot-otot dan sendi-sendi yang tegang. Ia sangat berkesan untuk melegakan kesakitan dan ketegangan. Bau ini amat menenangkan.

Sensual
Direka dengan bauan yang lembut, dengan campuran bau menggoda untuk para pasangan. Mengandungi aphrodiasiak semulajadi yang memberi manfaat untuk lelaki dan wanita. Bau ini adalah hebat untuk melegakan tekanan dan keletihan.

Tempahan : KLIK SINI

No comments:

Post a Comment