Tonik Hati (Liver Tonic) Al-Jabbar

Thursday, May 28, 2009

RAKAN SUTRA

RAKAN SUTRA MENANTI ANDA DENGAN HANYA RM188.....

Rakan Sutra adalah orang yang berminat untuk menjual produk Sutra secara sambilan menggunakan katalog yang akan disediakan dalam Pakej Rakan Sutra ini. Setelah menjadi Rakan Sutra, Rakan Sutra akan mendapat:

1. 8 jenis Aromatherapy Handmade Soaps
2. 6 jenis Roll On Perfume
3. Kad keahlian(Membership Card) di mana kad keahlian haruslah diperbaharui setiap 1 tahun.
4. Katalog produk.

SUTRA SHOPPE/SUTRA POINT yang memperkenalkan ahli RAKAN SUTRA yang baru akan mendapat komisen sebanyak RM50.00 dari kami bagi setiap ahli RAKAN SUTRA yang diperkenalkan.

MENGAPA ANDA PERLU MENJADI RAKAN SUTRA?

Dengan menjadi RAKAN SUTRA, TBE akan memberi kelebihan-kelebihan kepada RAKAN SUTRA iaitu:

1. Katalog produk Sutra

Setiap RAKAN SUTRA akan berpeluang mendapat katalog produk kami yang akan digunakan untuk mempromosikan produk kami kepada pelanggan. (Perniagaan Katalog)

2. Diskaun servis dari SPA, Butik kecantikan dan Salon yang berdaftar dengan kami sebanyak 10%.

Sekiranya SUTRA POINT/RAKAN SUTRA mempunyai Salun, Spa, atau Butik Kecantikan, boleh mendaftar di bawah kami dan kami akan senaraikan Spa, salun atau Butik Kecantikan tersebut di laman web kami di www.sutraessential.com .

Sekiranya RAKAN SUTRA-RAKAN SUTRA berminat untuk mendapatkan perkhidmatan di spa, salun dan butik kecantikan, mereka akan mendapat diskaun harga 10% dengan menunjukkan kad keahlian mereka.

SUTRA POINT/RAKAN SUTRA yang mendaftarkan spa, salun atau butik kecantikan mereka itu, akan mendapat kelebihan di mana perniagaan mereka akan mendapat perhatian RAKAN SUTRA-RAKAN SUTRA yang berminat mendapatkan perkhidmatan dengan menggunakan kad keahlian yang dipamerkan. Jadi kepada pemilik-pemilik Spa, butik kecantikan dan salun, inilah peluang anda untuk mempromosikan perniagaan anda di dalam rangkaian RAKAN SUTRA yang berdaftar di bawah kami. Bayangkan keuntungan anda sekiranya ramai RAKAN SUTRA yang akan mendapatkan perkhidmatan dan produk anda selepas ini!!

3. Diskaun setiap produk SUTRA sebanyak 10% untuk pembelian seterusnya

Kami juga menawarkan potongan harga 10% untuk pembelian produk Sutra seterusnya dari RAKAN SUTRA. Anda berpeluang mendapatkan produk kami dengan harga yang murah.

4. Jaminan kesihatan lebih baik melalui penggunaan produk kami.

Di samping anda menjual, anda juga berpeluang menjaga kesihatan anda dengan lebih baik melalui penggunaan produk kami kerana aromaterapi adalah salah satu rawatan alternatif bagi rawatan penyakit.

BANYAK LAGI KELEBIHAN LAIN SEPERTI:
1. Percutian untuk SUTRA GROUP.
2. Aktiviti Family Day bagi SUTRA GROUP setiap 6 bulan sekali.
3. Perjumpaan dengan semua SUTRA GROUP setiap 6 bulan.


Sekiranya anda berminat boleh hubungi saya di talian:
CIK ANN 017-3058353
Email: aromasutra@yahoo.com

No comments:

Post a Comment