Tonik Hati (Liver Tonic) Al-Jabbar

Friday, June 5, 2009

SUTRA FOOT & BATH SALT

"Foot & Bath Salts" atau dikenali dengan Garam kaki atau Garam Mandian, adalah baik untuk kesihatan. Ia bukan sahaja melembutkan kulit badan kita dan membuang kuman di badan malah ia juga dapat menyembuhkan penyakit di kaki kita. Misalnya kaki kita mengalami pecah-pecah atau kematu, amat digalakkan menggunakan garam ini kerana ia amat berkesan mengembalikan semula kecantikan kaki dan badan kita. Berikut adalah Produk yang disyorkan oleh saya:

ENERGIZING FOOT & BATH SALTS

Energizing

Dirumuskan untuk memberi satu pengalaman mandi yang menenangkan. Dihasilkan dengan satu gabungan khas garam-garam batuan dan minyak penting yang memberikan kesegaran berpanjangan kepada otot-otot yang letih disamping meningkatkan semangat.

DETOXIFY FOOT & BATH SALTS

Detoxify, purifying

Membuang sisa kekotoran daripada kulit di samping membersihkan dan meningkatkan rasa nyaman pada kulit, kaki yang letih. Ia membantu anda mengawal perpeluhan pdi samping menyegarkan kaki.

SOOTHE & RELAX FOOT AND BATH SALT

Soothe and Relax

Formula mandian ini adalah direkabentuk untuk mengurangkan kebimbangan dan tekanan, membantu memberi ketenangan fikiran. Kesan panas dari sapuan minyak akan membantu meningkatkan peredaran darah.

CARA PENGGUNAAN:

Untuk rendaman kaki:
Masukkan 1-2 sudu garam ke dalam air suam.
Pastikan air suam melepasi buku lali. Rendamkan kaki selama 10-15 minit.

Untuk rendaman badan:
Masukkan 2 sudu ke dalam tab mandi.
Rendam selama 10-15 minit.
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan produk ini boleh hubungi saya:
Cik Ann
017-3058353 / 013-6002842

No comments:

Post a Comment